Son Zamanlarda Ne İzliyorum #4

Tembellikten hep aynı postu yayınlıyormuşum gibi hissediyorum ama merak etmeyim zira listen son yayınladığım Son Zamanlarda Ne İzliyorum postundan tamamiyle farklı.



Dizilerin üzerinde çok durmayacağım zira hemen hepsiyle ilgili ayrıntılı yorumlar yazmak istiyorum bittikten sonra ama içlerinden sen sevdiğimin Mask olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim sanırım. Yanılmıyorsam dizinin bitmesine 4 bölüm falan kaldı ama dizi benim için aynı tempoda ve hatta daha da artan bir heyecanla devam ediyor. Diziye sorgusuz sualsiz başlama sebebim : Joo Ji Hoon'du (Goon - Lee Shin) ve kendisi beni yanıltmadı. Çok güzel ve kaliteli bir dizi olmuş, bitse de ayrıntılı bir yorum yapsam diye sabırsızlanıyorum.

Çok sevdiğim bir diğer dizi ise My Love Eun Dong, bu dizi ile ilgili birkaç tereddüdüm olsa da sadece Joo Jin Mo'nun oyunculuğu için bile izlenecek bir dizi diyebilirim. Dizi daha yeni bitti, ben de son iki bölümü izleyip yorumlar ile döneceğim! 

Who Are You: School 2015, School serisinde izlediğim ilk dizi, birkaç gün önce başladım, 3 bölümün kaldı izleyecek. Bu dizi ile ilgili en sevdiğim şey bakınız işte bu:


Gece gündüz dinliyorum, kolay kolay bıkacak gibi de değilim. Umarım dizi ostu gibi güzel bir şekilde sonlanır.

Murphy's Law of Love'a baş rolün (erkek) Ha Ji Won'un neredeyse ikizi olduğunu görerek başlamıştım, güzel başlayıp yavaş ilerlediği için beni sıkan bir dizi olsa da umuyorum ki bu diziyi de bitireceğim. Her ne kadar son zamanlarda dropped listemin hızlı bir şekilde kabarmasından dolayı bu diziyi bitiremeyeceğim diye korksam da azimliyim merak etmeyin.

Can Love Become Money'e ise biraz aç gözlülüğümden başladım. Pek Tv izleyen biri değilim ama geçenlerde Tv'de bir dizi gördüm. Adı : Kiralık Aşk. Birkaç blog sayfasında dizinin Can Love Become Money uyarlaması olduğunu görünce bir bakalım neymiş dedim. Başroldeki namja Mask'daki kötü adam olduğu için ilkin tereddüt ettim ama sonunda dayanamadım. İki dizinin çıkış noktası aynı olduğu belli ama ilerleyişleri birbirinden farklı. Sanırım biraz da Protect the Boss esintileri de var ama zaten hemen hemen bütün Asya dizilerinde zaten patronu koruma merakı var, o yüzden kesin bir şey söyleyemem. Diziyi çok sevmedim, yorum yazmayabilirim ayrıntılı o yüzden burada içimdeki her şeyi söylemek istedim. Başroldeki kadın adama göre biraz kart kaçmış, çok sevmedim o yüzden. Müzikleri vs de ilgimi çekmedi, ortalama bir dizi diyebilirim.

Listemle ilgili tek sevmediğim şey hepsinin Kore dizisi olması. Aslında biraz da Amerikan ya da İngiliz dizileri izlemek istiyorum ama bana bir ömürlük gelen sezon sayılarından korkuyorum maalesef. Önerileriniz varsa seve seve dinlerim yoksa öncelikle Fringe'i bitirir sonra da Once Upon a Time ile Doctor Who'nun izlemediğim bölümlerini bitiririm gibi geliyor.

Dizi ve film önerilerinize her zaman açığım ^^

Kayifle kalın...

Son Zamanlara Okuduğum Kitap: Brida-Paulo Coelho



Yorumlar