Biri Mini Dizi Mi Dedi ? - Kara: Secret Love





Healer'dan sonra pek kendime gelemedim ve hemen Ji Chang Wook arayışlarına başladım. Bu dönem uzun soluklu dizi izlemek de içimden gelmediği için mini bir dizi izlemeye karar verdim ve işte Kara: Secret Love'ı görür görmez de izlemeye başladım. Her bölüm birbirinden farklı olduğu için de ben direkt Chang Wook'un yer aldığı kısmı izledim. Aslında dizi 5 adet filmden oluşuyor diyebiliriz, 10 bölüm var toplamda ve her bölümü ikiye bölmüşler. Böylece 2 part bir film gibi bir şey çıkmış ortaya. Hoş olmuş, ben sevdim ne yalan söyleyeyim. Bir de yanlış hatırlamıyorsam bölümlerin 1 tanesi hariç diğer hepsinin fantastik kısımları var ve bu daha güzel yapmış diziyi. Fantastik severim bilirsiniz :) 

Kara üyelerinden sadece Park Gyu Ri'nin performanısını izleme şansım olmuştu daha önce, Nail Shop Paris'i hatırlarsanız, kendisinden o zaman da pek haz etmemiştim. Ji Chang Wook'un onun bölümünde yer alması canımı sıksa da bir şekilde üstesinden geldim. Açıkçası dizide en sevmediğim oyunculuklar hep Kara üyelerine aitti, sanırım ironik bir durum ama yapacak bir şey yok. Zaten dizi de bir şekilde kendini izletiyor yani korkmanıza gerek yok. Bunun dışında dizinin sevmediğim bir yanı daha var ki o da her bölümde aynı şarkıların çalması. Acaba yeni albüm çıkardılar da onun reklamı için mi çektiler bu diziyi ? Öyleyse bu durumu anlayabilirim, yoksa başka bir açıklama getiremiyorum, istemeden şarkıları ezberledim de... Neyse uzun lafın kısası, şöyle zaman geçirmek için romantik-fantastik karışımı mini bir dizi izlemek isterseniz bunu öneririm ;)

Puanım:




Yorumlar