Mercek Altında: Emergency Couple/Emergency Man & Woman




Yönetmen: Kim Cheol-Kyu
Yazar: Choi Yoon-Jeong(최윤정)
Kanal:tvN
Tür: Komedi, Romantik, Tıbbi
Bölüm Sayısı: 20
Yayın Tarihi: 24 Ocak 2014
Yayın Günleri ve Saati:Cuma,Cumartesi 20:40
Dil: Korece


Şu sıralar film izleyesim hiç mi hiç yok.. Sürekli dizi izliyorum, bir diziden öbürüne atlıyorum -hiç yaptığım bir şey değildir normalde-. Eh hal böyle olunca da dizileri tamamlamak vakit alıyor ki zaten izlediğim dizilerin çoğu da halen yayınlanmakta olan diziler. Bu durum blog'da post yayınlamama engel olunca ben de neden izlediklerim hakkında yazmıyorum o zaman dedim.. Ve ilk olarak da Emergency Couple'ı seçtim yazım için. ^^

Dizinin henüz 4 bölümü yayınlandı ve şimdiye kadar benden oluru aldı diyebilirim :) İzlediğim ilk tıbbi Kore dizisi olmasına rağmen -ki daha önce hep uzak durmuşturum bu türdeki Kore dizilerinden - konusu olsun kadrosu olsun bu dizi oldukça başarılı.

Kadro demişken, oyuncular kimmiş kısa bir göz atalım;





 Song ji Hyo'yu Goong'dan hatırlarsınız belki. Benim ilk Kore dizimdir.. İlk göz ağrısı olunca kadrodaki herkesin içinde yer aldığı yapımlar da bir izlenesidir benim için ^^ Choi Jin Hyuk'u da sanırım sadece Gu Family Book'da izlemiştim, ordaki rolünün çok zıttı bir rol olsa da ikisini de başarı ile gerçekleştirmiş.  Choi Yeo Jin'i de beğenirim zaten. Kadroda yok yok anlayacağınız. İçimden bir his bu dizi yılın en iyilerinden olacak diyor tabi böyle ilerlerse bölümler ;)

Yazarın daha önce hiç dizi yada filmini bilmediğim için emin olamıyorum ama What's Up Fox? merak ettiğim dizilerin arasındaydı.. sanırım yakın zamanda ona da göz atacağım ^^

Sonuç olarak dizi güzel -oldukça- .. Post'u da dizinin güzel bir şarkısı ile bitirelim ; 




Keyifli seyirler...









Yorumlar